Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаІнформаційні повідомлення10.05.2019, 14:49

Щодо письмової відповіді заявникові у вигляді електронного документа при розгляді звернень відповідно до Закону України “Про звернення громадян”

Відповідно до статті 5 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” (далі - Закон), електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
          Статтею 7 Закону визначено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
          Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
          Нацкомфінпослуг письмово повідомляє громадян про результати розгляду звернень відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, з урахуванням норм Закону, а саме: надсилає письмову відповідь заявникові у вигляді електронного документа з обов’язковими його реквізитами.
Некоректний ввод...
Невірний захісний код...