Стандартна версія
Національна комісіящо здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаЕлектронна взаємодія

Електронна взаємодія


Договір про визнання способу отримання документів


 

Звернення громадян у електронній формі 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу формування у електронному форматі звернень громадян, їх реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але за своїм змістом такий, що не є зверненням громадянина (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»), не реєструється.

Примітка:

- поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»


 

Запит на доступ до публічної інформації у електронній формі 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу формування у електронному форматі запитів на доступ до публічної інформації розпорядником якої є Нацкомфінпослуг, їх реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але за своїм змістом такий, що не є запитом на доступ до публічної інформації (відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»), не реєструється.

Примітка:

- поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»


 

Електронна канцелярія 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг кореспонденції, яка надходить від учасників ринків небанківських фінансових послуг, з загальних питань (за виключенням документів дозвільного характеру та звітних даних) за умови застосування відправником кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП).

Для відправки офіційного листа до Нацкомфінпослуг засобами цього інтерфейсу кореспонденту необхідно здійснити наступні дії:

  • сформувати файл який містить лист та, в разі наявності, додатки (рекомендовано зберігати файл у форматі PDF);
  • підписати сформований файл КЕП уповноваженої особи кореспондента;
  • заповнити всі обов’язкові поля інтерактивної форми та додати підписаний КЕП файл;
  • підтвердити відправку офіційного листа.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але не підписаний КЕП уповноваженої особи кореспондента, не реєструється.

Примітка:

  • поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»;
  • на реєстрацію приймаються листи підписані КЕП виданими одним з наступних кваліфікованих нададавачів електронних довірчих послуг: ІДД ДФС;  органів юстиції України; ТОВ "АРТ-Мастер"; ТОВ "Ключові системи"; ДП "Українські спеціальні системи"; Державна казначейська служба; Укрзалізниця; ПАТ КБ "Приватбанк"; НБУ;
  • КЕП накладається з використанням безкоштовного програмного засобу «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можливо завантажити з відкритих ресурсів мережі Інтернет, у тому числі з офіційних веб-сайтів вищезазначених кваліфікованих нададавачів електронних довірчих послуг. Також, можливо накласти КЕП на документ використовуючи он-лайн сервіс накладання КЕП на електронні документи АЦСК органів юстиції  України за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign
  • Дані та підпис повинні бути в одному контейнері (одним файлом з розширенням ".p7s")

Отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) у режимі он-лайн 

*УВАГА!

Документи подаються заявником через персональний кабінет користувача на Єдиному державному порталі адміністративних послуг.

Інструкція щодо реєстрації та створення персонального кабінету користувача на єдиному державному порталі адміністративних послуг

Документи, що подаються заявником у електронній формі повинні містити відповідний кваліфікований електронний підпис.

Звертаємо увагу, що в разі подання заяви та документів на отримання ліцензії у електронній формі:

  • аудиторський висновок/ки (звіт/ти) подається заявником (завантажується) у формі електронного документа з кваліфікованим електронним підписом аудитора (керівника аудиторської фірми).
  • анкета головного бухгалтера фінансової установи завантажується заявником у формі електронного документа з кваліфікованим електронним підписом головного бухгалтера.

Анулювання ліцензій на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) у режимі он-лайн

*УВАГА!

Документи подаються заявником через персональний кабінет користувача на Єдиному державному порталі адміністративних послуг.

Інструкція щодо реєстрації та створення персонального кабінету користувача на єдиному державному порталі адміністративних послуг.

Документи, що подаються заявником у електронній формі повинні мітити відповідний кваліфікований електронний підпис.


Повідомити про сплату за ліцензію

*УВАГА!

Повідомлення про здійснення оплати за видачу ліцензії подається від імені установи та має містити назву та код за ЄДРПОУ установи. До повідомлення додається документ*, що підтверджує внесення плати за отриману ліцензію/ліцензії на електронну адресу license@nfp.gov.ua

*документом, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, є копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв'язку.


Офіційні електронні скриньки Нацкомфінпослуг

  • info@nfp.gov.ua – для подання запиту на публічну інформацію;
  • zmi@nfp.gov.ua – для обміну інформацією із засобами масової інформації
  • office@nfp.gov.ua – для обміну інформацією з загальних питань;
  • license@nfp.gov.ua – забезпечення оперативного повідомлення про сплату за ліцензію;
  • methodology@nfp.gov.ua – забезпечення взаємодії щодо оприлюднених проектів актів.

 УВАГА!!!!!!

Заяви, звернення, скарги громадян до Нацкомфінпослуг доставляються:

- через ФОРМУ ДЛЯ ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ;

- особисто чи представником за довіреністю або службою поштового зв'язку за адресою: Нацкомфінпослуг, вул. Б. Грінченка, 3, м. Київ, 01001.

Заяви, звернення, скарги громадян надіслані іншими електронними засобами (електронною поштою, факсом) не реєструються і не розглядаються.

 

 

 

 

 

Помилка...
Некоректний ввод...
Невірний захісний код...